Verkiezingsavond CU Delfzijl en Appingedam

woensdag 28 februari 2007 19:30

Op D.V. 7 maart zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten. De provincie speelt een belangrijke rol bij tal van zaken in onze directe omgeving. We noemen: milieu, energie, provinciale wegen, waterbeheer (waaronder ook waterkering, waterwegen, drinkwater), bus- en treinvervoer, werkgelegenheid. Allemaal belangrijke onderwerpen voor Delfzijl en Appingedam.

Over deze en andere onderwerpen kunt u meepraten. Op de verkiezingsavond van de ChristenUnie voor de regio Delfzijl en Appingedam. Wij nodigen u van harte uit!

Woensdagavond 28 februari 2007
Aanvang: 20:00 (koffie vanaf 19:30
In: Het Wapen van Leiden, Appingedam

Hier kunt u met de kandidaten kennismaken, de bovenste 5 van de lijst zullen zich aan u voorstellen: Rudi Slager, Henk Staghouwer, Jan Hilverts, Roel Stevens en Stieneke van der Graaf.

Speciaal attenderen we u hier op de nummer 4, Roel Stevens, afkomstig uit Delfzijl, de kandidaat voor het Eemsmondgebied.

Ook kunt u deze avond alles horen en vragen over het verkiezingsprogramma. Er is muziek en genoeg mogelijkheid tot interactie.

Een echte aanrader! U bent van harte welkom. Graag tot ziens in Appingedam!

Download de uitnodiging
Adobe PDF | MS Word