Verkiezingsbijeenkomst ChristenUnie in Stadskanaal.

maandag 12 februari 2007 20:09

ChristenUnie op werkbezoek in Oost-Groningen. 's Avonds een verkiezingsbijeenkomst in Stadskanaal.

Slochteren – De ChristenUnie brengt op dinsdag 20 februari in het kader van de Statenverkiezingen een werkbezoek aan Oost-Groningen. ’s Middags zal er een bezoek worden gebracht aan de Voedselbank in Vlagtwedde. De Statenfractie van de ChristenUnie heeft zich in de afgelopen jaren sterk gemaakt voor provinciale subsidie aan de voedselbanken in onze provincie.

Als tweede zal er een bezoek worden gebracht aan de “Agenda voor de Veenkoloniën” in het gemeentehuis van Stadskanaal. De kandidaten van de ChristenUnie willen zich hier laten informeren over de ontwikkelingen rond het project.

’s Avonds is er om 20.00 uur een verkiezingsbijeenkomst in de Geref. Kerk Vrijgemaakt, Navolaan 20 in Stadskanaal. Hier kunt u o.a. kennis maken met de top 5 van de ChristenUnie kandidatenlijst: Rudi Slager, Henk Staghouwer, Jan Hilverts, Roel Stevens en Stieneke van der Graaf.

Lijsttrekker Rudi Slager zal hier o.a. ingaan op de rol - en het belang van de provincie.
Slager zei:”Een stem op 7 maart op de ChristenUnie is een dubbele stem”.

De kiezers kiezen eerst de leden van de Provinciale Staten. Die op hun beurt in mei de Eerste Kamer kiezen.
Dus: hoe meer ChristenUnie Statenleden hoe groter ook de fractie van de ChristenUnie in de Eerste Kamer, aldus Slager.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor meer info kunt u bellen met campagneleider Jakob Roggema.

Tel: 0598-422072 mobiel: 06-30704199
Om 13.15 uur zal het werkbezoek beginnen bij de voedselbank, Onstwedderweg 20 Vlagtwedde.
Om 15.15 uur Agenda voor de Veenkoloniën, Raadhuisplein 1(gemeentehuis) Stadskanaal.
20.00 uur verkiezingsbijeenkomst Geref. Kerk Vrijgemaakt, Navolaan 20 Stadskanaal
.

Reacties op 'Verkiezingsbijeenkomst ChristenUnie in Stadskanaal.'