Nieuwsbrief ChristenUnie Groningen (Provincie) 25-02-2011

- ChristenUnie op Radio Noord
- ChristenUnie provincie Groningen genomineerd

ChristenUnie vrienden,

Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende:

Gebedsdienst op 1 maart in Groningen.
Er wordt door veel mensen heel hard gewerkt aan de campagne in de provincie. Debatten voeren, toespraken houden, flyeren, online communiceren, werkbezoeken houden. En er wordt veel gebeden. Want we zijn een partij van ‘Bidt en werkt!’. We willen heel graag de campagne afsluiten door met elkaar te bidden, te zingen en ons door verkondiging te laten bemoedigen. Daartoe wordt u, als leden, van harte uitgenodigd voor een gebedsavond op Dinsdag 1 maart
1 dag voor de verkiezingen. We willen deze verkiezingen en in het bijzonder de politiek die gebaseerd is op christelijke uitgangspunten opdragen aan de Heer en om Zijn zegen vragen. Alle kandidaten zullen, indien mogelijk, hierbij aanwezig zijn. De locatie is: Refajahkerk, Galenuslaan 1 in Groningen. We beginnen om 20.00 uur. Om kosten te besparen is deze uitnodiging alleen verstuurd aan de leden waarvan we de e-mailadressen hebben. Attendeer ook andere leden/sympathisanten in uw omgeving op de gebedsdienst.

Raamposters.
U heeft het wellicht al gezien, de verkiezingsposter in het hart van ons lijfblad "Handschrift" welke u het afgelopen weekend heeft ontvangen. Wij geven u in overweging uw raam een "blauw accent" te geven en de ChristenUnie, ook in uw naaste omgeving, te promoten.

ChristenUnie op Radio Noord.
Vanaf aanstaande maandag zal er een week lang een radio spotje van de ChristenUnie te horen zijn op Radio Noord. Henk Staghouwer heeft hiervoor een 15 sec. durend spotje ingesproken die in totaal 61 keer te horen is in deze week. Voor het uitzendschema klik hier.

ChristenUnie provincie Groningen genomineerd.
Op de webstie "beste webpoliticus" http://www.bestewebpoliticus.nl/cgi-bin/genomineerd.cgi?CID=1883 is de ChristenUnie in de provincie Groningen in twee categorieën genomineerd.
Stieneke van der Graaf is genomineerd voor de titel "Beste Social Media gebruiker" en de website van de ChristenUnie provincie Groningen is genomineerd voor de titel "beste provinciale partijsite".

Sinds 2006 wordt de verkiezing voor Beste Webpoliticus georganiseerd om politici te stimuleren meer gebruik te maken van sociale media en internet in hun contact met de kiezer. Op 14 februari wordt de lijst met alle genomineerden gepubliceerd op de website van Beste Webpoliticus. Vanaf dat moment kan iedereen tot en met 27 februari stemmen op zijn of haar favoriete kandidaat. Een deskundige jury gaat zich buigen over de vraag welke politicus of partij de allerbeste website heeft, en wie Social Media het slimst inzet. Degene die al deze disciplines beheerst ontvangt de prijs voor "Beste Webpoliticus 2011".

Met vriendelijke groet,

Provinciaal Promotie Team, Groningen.
www.provinciegroningen.christenunie.nl

Reacties op 'Nieuwsbrief ChristenUnie Groningen (Provincie) 25-02-2011'