Eerste bijeenkomst van de denktank

vrijdag 13 oktober 2006 21:10

Woensdagavond 4 oktober heeft de eerste bijeenkomst van de Denktank op het stadhuis plaatsgevonden. Een groep van negen leden van de ChristenUnie gaan eens in de zes weken een onderwerp bespreken en daarover de fractie adviseren. In deze groep zitten studenten, w.o. leden van Perspectief (de jongerenorganisatie van de ChristenUnie), een medewerker van LTO (agrarische sector), een afdelingshoofd bij de provincie, twee mensen die in de IT hun brood verdienen en een verpleegkundige neonatologie.

Er is vanavond kennisgemaakt en we hebben gesproken over de plannen mbt de Grote Markt. Speciale aandacht ging uit naar de invulling van het Groninger Forum. Een van de uitkomsten is dat we in ieder geval meer informatie op onze site zullen gaan zetten over onze opstelling tot heden en de punten waar nog over gesproken zal worden. De volgende bijeenkomst zal half november plaatsvinden en zal gaan over Openbaar Vervoer en in het bijzonder de plannen voor de tram.

Reacties op 'Eerste bijeenkomst van de denktank'