Provinciale ChristenUnie bijeenkomst in Nieuwkuijk

marienkroon01zaterdag 15 november 2014 21:15

Inspirerende locatie

Deze middag waren we met diverse mensen van de regionale ChristenUnie verenigingen aanwezig op de provinciale ledenvergadering van de ChristenUnie Noord-Brabant.  Deze bijeenkomst werd gehouden op de mooie locatie van de Abdij Mariënkroon in Nieuwkuijk. Na een gastvrij onthaal en een introductie met rondwandeling, door enkele mensen van de Focolare Beweging welke momenteel eigenaar is van Mariënkroon, begon de ledenvergadering.

Provinciale stem op ChristenUnie dubbel belangrijk!

Deze ledenvergadering stond in het teken van de komende provinciale statenverkiezingen in maart 2015. Naast het provinciale belang van een eigen Statenlid in de Provincie Brabant heeft deze verkiezing ook grote waarde voor de landelijke invloed van de ChristenUnie binnen de Eerste Kamer waarvan de leden door de provinciale statenleden worden gekozen. Dit maakt uw stem op 18 maart op de ChristenUnie dus dubbel zo belangrijk!

Lijsttrekker en kandidatenlijst

We hebben ingestemd met het lijsttrekkerschap van Hermen Vreugdenhil, een fantastische kandidatenlijst met evenveel mannelijke als vrouwelijke ChristenUnie-kandidaten en een toenemend aantal Rooms-Katholieke kandidaten op de lijst.  Tevens heeft Hermen Vreugdenhil een zeer aansprekende voorzet gegeven op de mogelijk nieuwe provinciale ChristenUnie-SGP inbreng in de Brabantse Staten.

We kwamen allen met een enthousiast gevoel terug van deze bijeenkomst en hopen u op deze site in de komende tijd verder te informeren over de provinciale campagne en verkiezingen.

Reacties op 'Provinciale ChristenUnie bijeenkomst in Nieuwkuijk'

alicezeta56, alicezeta56 (alicezeta56) [919502]
Geplaatst op: 11-08-2015 12:34
Successful WEB OPTIMIZATION strategy needs a batch connected with work in addition to time. Even in google industry quite advanced instruments do be alive while are widely costly, there are various of WEB OPTIMIZATION methods, absolutely free methods which might be effective likewise save lots of useful time period. sem seo services