Informele netwerkbijeenkomst

vrijdag 14 november 2014 17:00

“Er gebeurt al zoveel goeds in deze stad! Er zijn tal van maatschappelijke organisaties aan de slag, diaconieën zijn actief, de politiek draagt haar steentje bij en, niet te vergeten, individueel gebeurt er natuurlijk ook al heel veel. Weten we nog van elkaar wat er gebeurt? Helpen kerken, organisaties en de politiek elkaar? Vullen we elkaar aan?”

Vorig jaar november organiseerden we als ChristenUnie-fractie een conferentie over sociale rechtvaardigheid in Groningen. Het gesprek, dat toen tussen verschillende christelijke instellingen op gang is gekomen, willen we graag stimuleren en een vervolg geven. We vinden elkaar in de waarden rentmeesterschap, omzien naar elkaar en trouw. Daarin kunnen we van elkaar leren en elkaar versterken. Om ervaringen uit te wisselen nodigen we u van harte uit voor een:

Meet & Greet bijeenkomst (met hapje & drankje)
bij de Voedselbank in Groningen (Oosterhamrikkade 119)
op vrijdag 14 november a.s. van 17.00 tot 18.00 uur

Voor deze bijeenkomst nodigen we leiders van christelijke instellingen en organisaties uit die midden in de Groningse samenleving staan en zich inzetten op bijvoorbeeld het gebied van kerkelijk werk, geloofsopbouw, sport, maatschappelijke organisaties, bedrijfsleven en politiek.

Omdat wij graag willen weten wie wij op deze bijeenkomst mogen ontmoeten, vragen wij u zich aan te melden via christenunie@raad.groningen.nl o.v.v. uw naam en de naam van de instantie die u vertegenwoordigt. Vindt u het leuk om in informele setting ook iets te vertellen over uw werk om daarmee het netwerk te verstevigen dan is daar tijdens deze bijeenkomst gelegenheid voor en horen we dat graag!

Wij hopen op uw aanwezigheid en zien uit naar een zinvolle en gezellige bijeenkomst. Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met de raadsfractie via genoemd e-mailadres of telefonisch: 050-3130744.

Plaats het eerste bericht!