ChristenUnie roept Stadjers op te melden waar fietsklemmen nodig zijn

fietsklemmendinsdag 24 juni 2014 12:16

Er zijn veel fietsers in de Stad en het parkeren van fietsen leidt soms tot rommelige en hinderlijke situaties. De gemeenteraadsfractie van de ChristenUnie wil daarom van Stadjers horen op welke plaatsen fietsklemmen geplaatst zouden moeten worden, zodat fietsen op een goede manier geparkeerd kunnen worden.

Bij de behandeling van de gemeenterekening 2013 riep de raad op initiatief van de ChristenUnie het college van burgemeester en wethouders op om de 274 in 2013 niet gerealiseerde fietsklemmen in 2014 alsnog te plaatsen. Het college zag echter geen mogelijkheden daartoe en legde de motie naast zich neer. De ChristenUnie meent dat er nog wel genoeg plaatsen te bedenken zijn om fietsklemmen te plaatsen en roept Stadjers dan ook op om plaatsen aan te dragen waar ruimte voor en behoefte aan fietsklemmen is.

Stadjers kunnen deze plaatsen bij de ChristenUnie melden met een foto en beschrijving van de locatie. Dat kan op drie manieren: door te twitteren naar @CUGroningen #fietsklemmen, door het te plaatsen op de facebookpagina van ChristenUnie Groningen of door te mailen naar fietsklemmen@groningen.christenunie.nl

Plaats het eerste bericht!