Afscheid David de Jong/Beëdiging Sander Huisman

IMG_0735_Gbo_David_de_Jong_CUdonderdag 01 oktober 2009 11:51

In de raadsvergadering van woensdag 30 september werd afscheid genomen van David de Jong, die als fractievoorzitter van de ChristenUnie wordt opgevolgd door Inge Jongman. De leeggevallen zetel werd ingenomen door Sander Huisman, die werd beëdigd als lid van de raad.

Het was een mooi afscheid van David de Jong in de raad van 30 september; enerzijds door de aanwezigheid van zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen, anderzijds door de warme woorden aan zijn adres uitgesproken door burgemeester Rehwinkel en plv. nestor Betty de Boer.

Het is dan ook niet niks om na 14 jaar het doek van de gemeenteraad te laten vallen maar we zijn David dankbaar voor de vele jaren waarin hij – eerst samen met Niek Tromp, dan met Piet Hazekamp en vervolgens met Inge Jongman – het zijn van raadslid voor de ChristenUnie vorm en inhoud heeft gegeven. Daarin wist hij zich gedragen en wenste daarom ook aan een ieder bij zijn afscheid Gods onmisbare zegen toe.

Diezelfde zegen wensen wij Sander Huisman toe, die in de raad van 30 september is beëdigd. Ook voor hem een warm welkom in aanwezigheid van zijn vriendin, ouders, schoonouders, broers, zussen en vrienden. In diezelfde vergadering heeft hij meteen zijn maidenspeech (debuutrede) gehouden en met tafelgeroffel (een soort van felicitatie) door de raad van Groningen gefeliciteerd met zijn eerste woordvoering.

Beeld- en geluidopnames van de raadsvergadering zijn te vinden op de website van de gemeenteraad.

Reacties op 'Afscheid David de Jong/Beëdiging Sander Huisman'

Geplaatst op: 24-04-2014 05:36 Quote
Este dial encuentra su Relojes de imitacion lugar en una caja de oro blanco sólido de 39 mm que alberga un manual mecánico calibre Hublot replica también en oro blanco sólido totalmente decorado y mano grave. Entre Julien Coudray, recordar que el movimiento se dirige siempre en el mismo material que la caja... En este caso, gris oro. Tenga en cuenta también la pequeña ventana.