ChristenUnie organiseert rondleiding stadhuis.

groningen-stadhuisdonderdag 13 oktober 2016 14:52

U bent ter gelegenheid van een trouwerij, raadsvergadering of Open Monumentendag vast wel eens in het stadhuis op de Grote Markt geweest. Bij die gelegenheid was u in de trouwzaal, de raadszaal of de ontvangsthal. Maar bent u ook nieuwsgierig naar de kamer van de burgemeester of hoe zijn ambtsketen er uitziet? Zat u al eens op de stoel van een raadslid of wethouder? En weet u welke ruimtes zich op de derde verdieping bevinden?

De fractie van de ChristenUnie organiseert op 21 november a.s. een rondleiding en laat u het stadhuis van onder tot boven zien. Ook leggen onze raadsleden in het kort uit hoe de gemeente bestuurd wordt, welke rol de ChristenUnie daarin speelt en beantwoorden ze graag uw eventuele vragen.

Nieuwsgierig geworden? Meld u voor 17 november aan via christenunie@raad.groningen.nl De rondleiding begint om 19.00 uur in de ontvangsthal van het stadhuis en duurt ongeveer een uur. De rondleiding gaat door bij minimaal vijf aanmeldingen.

Reacties op 'ChristenUnie organiseert rondleiding stadhuis.'