ChristenUnie wil beter onderhoud basketbalveldjes

basket Beijumwoensdag 30 maart 2011 10:46

De gemeenteraadsfractie heeft daarover vragen gesteld aan het College van Burgemeester en Wethouders. De ChristenUnie wijst op de prestaties van de GasTerra Flames die vorig jaar landskampioen werden en ook nu er weer goed voor staan. De fractie hoopt dat iets van deze glans afstraalt op jongeren in de stad, zodat ook zij geïnteresseerd raken in sportieve activiteiten als basketbal.

Dat is goed voor de gezondheid en kan daarnaast nieuw jong talent naar boven brengen. Daarvoor is het van belang dat de basketbalveldjes goed onderhouden zijn. De fractie van de ChristenUnie vraagt dan ook de toezegging van het college dat zij meer gaat doen aan het onderhoud, waarbij het met name van belang is dat de baskets op de juiste hoogte worden gehangen, van netjes worden voorzien en dat er markeringen op de veldjes worden aangebracht. De ChristenUnie vraagt het college verder om te kiezen voor duurzame en vandalismebestendige materialen, zodat de basketbalveldjes ook bruikbaar blijven.

Onderaan dit bericht zijn de schriftelijke vragen te downloaden.

TitelBestandsgrootteMIME-type
2011-03-30 Schriftelijke vragen basketbalveldjes31,5 kBapplication/msworddownload

Plaats het eerste bericht!

Archief > 2011 > maart