Arie Slob donderdag 25 februari in Groningen

arie-slobmaandag 22 februari 2010 12:07

Donderdag 25 februari is Arie Slob, fractievoorzitter van de ChristenUnie in de Tweede Kamer, in Groningen om te spreken op een avond over de gemeenteraadsverkiezingen in het Gomaruscollege. Op de avond die gepresenteerd wordt door Herman Wegter (bekend van de Evangelische Omroep), presenteert ChristenUnie Groningen haar speerpunten en haar kandidaten.

Herman Wegter zal de top vijf van de kandidatenlijst ondervragen over wat hen motiveert en wat zij willen bereiken. De top vijf van ChristenUnie Groningen bestaat uit huidig fractievoorzitter Inge Jongman, Martin Verhoef (verpleegkundige), Edward Koopmans (IT-consultant) en de oud-bestuursleden van de jongerenorganisatie van de ChristenUnie, Joëlline Goossen (22, student bedrijfskunde) en Jonathan van Tongeren (24, student internationale betrekkingen en russisch). De avond wordt muzikaal omlijst door de gospelband Witness. Na afloop is er gelegenheid om, onder het genot van een drankje, in gesprek te komen met Arie Slob en de kandidaten voor de gemeenteraad.

De avond vindt plaats in het Gomaruscollege, Vondelpad 1, en begint om 20.00 uur. Vanaf 19.45 uur bent u welkom voor koffie of thee.

Plaats het eerste bericht!