Sander Huisman (30) nieuw ChristenUnie raadslid Groningen

Sander Huismanvrijdag 18 september 2009 11:20

Op 30 september zal Sander Huisman worden geïnstalleerd als raadslid voor de ChristenUnie. Hij neemt hij de zetel in die beschikbaar komt vanwege het vertrek van David de Jong.

Huisman studeerde Internationale Organisaties/Internationale Betrekkingen aan de RUG. Sinds enkele jaren is hij werkzaam bij de overheid. Sander is al sinds 2002 actief binnen de ChristenUnie gemeenteraadsfractie. Hij hield zich vooral bezig met PR en communicatie en in die hoedanigheid was hij ook lange tijd lid van het promotieteam. Ook was hij meerdere jaren hoofdredacteur van het infobulletin voor de leden van de ChristenUnie in Groningen. De laatste jaren was hij voorzitter van de steunfractie. Ook landelijk heeft hij zich via de Permanente Campagne ingezet voor de ChristenUnie.

Toen de ChristenUnie Groningen hem vroeg, hoefde hij niet lang na te denken: “Ik beschouw het als een uitdaging en een eer om deze partij te vertegenwoordigen in de Groningse gemeenteraad”, aldus Huisman. Ook past het prima bij zijn persoonlijke ambities.

Reacties op 'Sander Huisman (30) nieuw ChristenUnie raadslid Groningen'

Joostens, N. (Niels) [86272]
Geplaatst op: 18-09-2009 22:35 Quote
User icon
Sander, van harte gefeliciteerd met je aanstaande benoeming in de Groninger raad. Veel wijsheid en Gods zegen!
Laat ieder, zolang de zon schijnt en de maan 's nachts aan de hemel staat, ontzag voor U hebben. Van generatie op generatie.