Ledenvergadering Provinciale Unie

donderdag 29 november 2012 19:45

Het Provinciale Uniebestuur nodigt u van harte uit voor de ledenvergadering van de Provinciale Unie Groningen, die op DV donderdag 29 november plaats vindt in de stad Groningen. De Provinciale Unie Groningen is het ChristenUnie-orgaan dat alle lokale Kiesverenigingen uit de provincie Groningen verzameld.

Op deze vergadering zullen de vertegenwoordigers van de kiesverenigingen een aantal officiële stukken bespreken, daarnaast is er een gedeelte van de vergadering dat ook interessant is voor andere leden en belangstellenden. De ChristenUnie-fractie in de Provinciale Staten van Groningen zal iets vertellen over de recente politieke ontwikkelingen. Daarnaast zal dhr. Karel Groen, directeur van Eems Dollard Regio (EDR), een grensoverschrijdend openbaar lichaam, ingaan op de kansen die de geografische ligging de provincie Groningen biedt, waarbij diverse samenwerkingsterreinen besproken zullen worden.

Informatie over de precieze locatie volgt.