ChristenUnie wil wethouder jeugdbeleid

stadhuisgroningenwoensdag 16 december 2009 12:00

In het volgende college moet een wethouder jeugdbeleid worden benoemd. Dat stelt de ChristenUnie Groningen (stad) in haar verkiezingsprogramma dat vandaag gepubliceerd is.

In de komende maanden zal de ChristenUnie stellingen uit het verkiezingsprogramma op haar website plaatsen waarover gestemd kan worden. De eerste stelling is dat er in het nieuwe college na de verkiezingen een wethouder jeugdbeleid moet worden benoemd. De ChristenUnie hoopt dat door de benoeming van een wethouder die zich specifiek met jeugdbeleid bezig houdt, de gemeente meer dan nu de regierol neemt voor de jeugdzorg, zodat het kind of de jongere die zorg nodig heeft deze snel en up-to-date krijgt aangeboden.

In het verkiezingsprogramma ligt de nadruk op de thema’s Dienstbare Overheid, Duurzame Leefomgeving en Bloeiende Samenleving. De ChristenUnie gaat de campagne in onder de slogan “ChristenUnie, Hartverwarmend!” De partij wil daarmee uitdrukken dat ze hart voor Stad heeft en dat dit haar motiveert om het beste voor Stad te zoeken.

Het verkiezingsprogramma is hieronder als Word document te downloaden. Een gedrukte versie is op te vragen bij Wim Huisman.

TitelBestandsgrootteMIME-type
Verkiezingsprogramma 2010-2014 CU Groningen Stad97,0 kBapplication/msworddownload

Reacties op 'ChristenUnie wil wethouder jeugdbeleid'

S.Moltmaker
Geplaatst op: 18-12-2009 12:35 Quote
Met de toenemende criminaliteit en zoveel studenten is een wethouder jeugdbeleid zeer aan te bevelen.