Arie Sob bezoekt Hoeksche Waard

Arie-slob-banner-2-vierkant-600x600maandag 01 december 2014 17:14

Woensdag 3 december brengt de fractievoorzitter van de Tweede Kamer van de ChristenUnie, Arie Slob, een werkbezoek aan de Hoeksche Waard. Hij doet dit samen met Piet Robijn, de lijsttrekker van de Waterschapsverkiezingen in de Hollandse Delta en Wilco Scheurwater, de nr. 2 van de kandidatenlijst voor de Provinciale Statenverkiezingen. Ook de raadsleden van de ChristenUnie in de Hoeksche Waard zullen bij dit bezoek aanwezig zijn.

Het doel van het bezoek is kennis te maken met nieuwe samenwerkingsvormen in de Hoeksche Waard zoals Pact van de Waard. De Hoeksche Waard werkt aan hét voorbeeldgebied voor innovatieve duurzame landbouw in 2017.

In het kader van deze innovatieve duurzame landbouw wordt een bezoek gebracht aan de boerderij van Dik Kruijthoff, een vennoot van Novifarm. Nadat toelichting is gegeven over Pact van de Waard zal de werkwijze van Novifarm zal daar worden toegelicht. Daarna wordt een bezoek gebracht aan Klompe Grondbeheer waar informatie wordt gegeven over Agroranden.

De ChristenUnie Hoeksche Waard wil hiermee de bijzondere ontwikkelingen van de innovatieve duurzame landbouw bij de landelijke en provinciale overheid en bij het Waterschap onder de aandacht brengen.

Reacties op 'Arie Sob bezoekt Hoeksche Waard'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 06:28
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.