Rondleiding op het Stadhuis

stadhuisgroningendonderdag 20 september 2012 12:02

Heeft u altijd al willen weten hoe het stadhuis er van binnen uit ziet? Op 16 oktober organiseert ChristenUnie Groningen een rondleiding op het stadhuis, inclusief ontmoeting met de ChristenUnie-fractie. Tijdens de rondleiding krijgt u een inkijk in wat er allemaal gebeurt in het stadhuis en uitleg over de werking van het gemeentebestuur en de verschillende geledingen die daar deel van uit maken.

De deelnemers aan de rondleiding worden om 19:45 uur ontvangen in de hal van het stadhuis (Grote Markt 1) met koffie/thee. Van 20:00 tot 21:00 krijgen zij een rondleiding door het stadhuis. De rondleiding wordt omstreeks 21:00 uur afgesloten met een glaasje fris. De rondleiding biedt een goede gelegenheid om andere politiek geïnteresseerden en fractieleden van de ChristenUnie te ontmoeten. Aanmelding voor de rondleiding is verplicht en kan tot uiterlijk 9 oktober via christenunie@raad.groningen.nl

Plaats het eerste bericht!