Thema-avond: Provinciale Staten

dinsdag 25 januari 2011 20:00

Op 2 maart zijn er verkiezingen voor de leden van de Provinciale Staten. De leden van Provinciale Staten kiezen in mei op hun beurt de leden van de Eerste Kamer, maar wat doen de Provinciale Staten verder eigenlijk? En waarom is het belangrijk dat de ChristenUnie daar vertegenwoordigd is? Deze en andere  vragen komen aan bod op de thema-avond over de provinciale statenverkiezingen.

Locatie: Stadhuis Deventer

Aanvang: 20.00 uur, vanaf 19.45 uur inloop met koffie

Toegang is vrij, neem gerust vrienden en kennissen mee!

Jan Westert

Hoofspreker op de thema-avond is Jan Westert. Westert ('52) uit Ommen, is lijsttrekker voor de ChristenUnie in de verkiezingen voor de Overijsselse staten. Hij heeft reeds een lange bestuurlijke loopbaan. Zo is hij momenteel directeur van het ROC Menso Alting in Groningen en bestuurder van de Zwolse vestiging daarvan. Daarnaast is hij voorzitter van het Curatorium van het Wetenschappelijk Instituut van de ChristenUnie. Voorts heeft Westert verschillende bestuursfuncties bekleed bij diverse christelijke maatschappelijke organisaties, zoals Christennetwerk GMV.