Bezoek aan noordelijke stadswijken (Paddepoel en omgeving)

paddepoeldinsdag 04 september 2007 11:49

Wat houdt de bewoners van Concordiabuurt, Paddepoel, Selwerd en Tuinwijk bezig? Om hier achter te komen komt de gemeenteraadsfractie van de ChristenUnie op donderdag 13 september 2007 op wijkbezoek.

Tijdens ons bezoek verkennen we de wijk. Door gesprekken met inwoners aan te knopen hopen we een beeld te krijgen van wat ze belangrijk vinden voor hun wijk. Daarbij zijn we uiteraard ook zeer benieuwd naar uw mening als lid van de ChristenUnie!

We nodigen u van harte uit om ons suggesties te doen voor ons wijkbezoek. Is uw straat een bezoek waard? Is er een speeltuin bij u in de buurt die aandacht verdient van de gemeenteraadsleden? Geef uw suggestie door per e-mail aan christenunie@raad.groningen.nl of telefonisch op nr. 050-3130744.

Tijdens het middaggedeelte bezoeken we een aantal straten. Mocht u ons overdag niet kunnen ontmoeten, kom dan 's avonds naar De Vensterschool aan de Eikenlaan. U kunt met ons een kopje koffie drinken tijdens ons inloopspreekuur. We ontvangen u graag vanaf 19:30 uur in de Vensterschool (op het vensterplein; vlakbij bij winkelcentrum Paddepoel). U kunt tot 21:00 uur binnenlopen. We sluiten als we iedereen hebben gehoord.

Het programma van ons wijkbezoek op donderdag 13 september a.s. ziet er globaal als volgt uit:

15:30 uur  Bezoek aan Bessemoerstraat, Elzenlaan, Voermanstraat en andere straten
17:00 uur  Bezoek aan en gesprekken in winkelcentra Selwerd en Paddepoel
19:30 uur Inloopspreekuur in Vensterschool (vensterplein) aan de Eikenlaan
21:30 uur Einde wijkbezoek

Graag tot ziens op donderdag 13 september!

Met hartelijke groet,

David de Jong, fractievoorzitter