ChristenUnie deelt chocolademelk uit

Inge Jongman tapt chocolademelkwoensdag 06 januari 2010 11:27

Donderdag 7 januari staan kandidaten van de ChristenUnie voor de gemeenteraad van Groningen van 19.00 - 21.00 uur tussen de Grote Markt en de Vismarkt om warme chocolademelk uit te delen aan voorbijgangers.

De actie is bedoeld om onder het genot van een kopje warme chocolademelk met stadjers in gesprek te komen over de politiek in Stad. Ook in 2006 trapte de ChristenUnie haar verkiezingscampagne voor de gemeenteraad al af met een chocolademelkactie. "De chocolademelkactie is een jonge maar geslaagde campagnetraditie, die we daarom graag voortzetten", aldus fractievoorzitter en lijsttrekker Inge Jongman.

Na 21.00 uur verzamelen leden en sympathisanten van de ChristenUnie zich in de bovenzaal van Het Goudkantoor voor een nieuwjaarsborrel. Tijdens die bijeenkomst zullen ook de campagnehuisstijl en -slogan gepresenteerd worden, omdat deze afwijken van de landelijke ChristenUnie-lijn.

Inge Jongman tapt chocolademelk65,2 kBimage/jpegdownload

Reacties op 'ChristenUnie deelt chocolademelk uit'

Peter
Geplaatst op: 11-01-2010 08:39 Quote
jammer dat hier een oude foto bij geplaatst is, waarop 7 maart als datum van de verkiezingen staat aangegeven.
Tongeren, J.T. (Jonathan) van [101904]
Geplaatst op: 17-01-2010 17:12 Quote
Dat komt door het tijdstip van uitkomen van het bericht. Op dat moment waren er immers nog geen nieuwe foto's...
Etiamsi omnes ego non