Werkbezoek kwartiermakers Groningen

kwartiermakers.jpgwoensdag 23 december 2020 08:25

Juist in deze tijd is het belangrijk dat mensen met elkaar verbonden blijven. De ChristenUnie bezocht de stichting Kwartiermakers, die zich daar sterk voor maakt.

Kwartiermakers werkt aan de bloei van steden door mensen uit de maatschappij, kerk en politiek bij elkaar te brengen. Ze faciliteert burgerinitiatieven met maatschappelijke impact.

Statenlid Margriet Donker bracht een bezoek aan de intiatiefnemer van deze stichting, Evert Sulman. Op de website van kwartiermakers is een helder overzicht te zien van alle aktiviteiten die ze nu ruim vijf jaar doen. In coronatijd startte Evert Heel Groningen Helpt, het centrale punt in de de gemeente Groningen waar hulpaanbod en -vraag binnenkomt. Meer dan 50 hulpvragers worden geholpen met boodschappen, een maatje, enzovoorts. Heel Groningen Helpt is nu een platform waar WIJ Groningen, Humanitas, Link050, Present, Missie050, de gemeente en anderen samenwerken.

Juist in deze tijd is het belangrijk dat mensen met elkaar verbonden blijven en dat zo'n intitiatief kan blijven bestaan.

Reacties op 'Werkbezoek kwartiermakers Groningen'

snkrspop, Dunkskicks (dunkskicks alison) Alison [1426904]
Geplaatst op: 07-06-2023 05:47
Search Fake Balenciaga to get High Imitation Balenciaga Sneakers on Popsnkrsreps website! Professional factory Balenciaga Shoes Reps including Replica Triple Sports, Balenciaga Speed Trainers, and Track Trainers at High Quality and Affordable Prices!1:1 Fake Balenciaga Sneakers